18 Ekim 2009 Pazar

The Sound of Heaven: Hang Drum

Uzun zamandır dinlediğim hiçbir şeyin bana bu kadar huzur verdiğini hatırlamıyorum . Sanki hipnotize ediyormuş gibi, her şeyi yavaşlatıyormuş gibi...
Hang denilen bu uçan daireye benseyen vurmalı enstrüman Felix Rohner ile Sabina Scharer tarafından 2000 yılından beri ve sadece İsviçre'de üretiliyor. Çok az sayıda üretildiği için önce adınızı listeye eklettirmeniz gerekiyormuş ve ürünün size ulaşması bir yıldan fazla bir süreyi bulabilirmiş. Yani organ naklini bekleyen bir hasta gibi Hang'i beklemeniz olası...
Bugüne kadar hiçbir enstrümana merak sarmamış birisi olarak, ilk defa bir müzik aletini çalmayı bu denli istedim. 2 yıl bekleyebilir miyim, bilmiyorum ama evimin bir köşesinde benim de bir uçan dairem olsa hiç fena olmazdı!
Trafikte sinirine hakim olamayanlara, ağlayan zırlayan çocuklara, sürekli panik halinde olanlara günde bir doz doktor reçetesiyle verilmeli...
Hang hakkında daha detaylı bilgiye burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Manu Delago ve Dante Bucci de bu enstrümanı çok iyi çalan iki isim.
Dante Bucci'nin Fanfare isimli şarkısını ise dinleyip de hayran olmamak mümkün değil.
Alın bakalım:

Dante Bucci - Fanfare from Dante Bucci on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...