6 Temmuz 2010 Salı

GEZGİN QUEEN: Why Do You Go To Barcelona?


Barselona'dayım. Platja Barceloneta'da, yani W Hotel'in denize karşı dik uzandığı yerde, oturmuş bunları yazıyorum. Artık ne İstancool'u kaçırdığıma, ne Lily Cole'u görememiş olmama, ne de Jefferson Hack ve Daphne Guinness ile aynı havayı soluyamadığıma üzülüyorum.

Hiçbir yere yetişmek, hiçbir şeyi yakalamak zorunda değilim; burada, tam olarak olduğum noktada, istersem üç gün hiç kalkmadan oturabilirim. Acelem yok, telefonum bile çalışmıyor, bir saat sonra ne yapacağımı bilmiyorum. Huzurluyum.

Ha, bu arada Barselona demişken... Bu şarkıyı hatırlamamak hiç olur mu? Kabus gibi olan bavulumu hazırlarken bu şarkıyı dinlememiş olduğunu söyleyen ben, yalan söylemiş olur mu?


Lizard'ın Notu: İstanbul'dan 1 aydan fazla bir süre uzak kalacağım. Bu süre zarfında blog'a ne kadar zaman ayırabilirim bilmiyorum; lakin Twitter'da sürekli varım: @gizemdalyan

3 yorum:

Gokceowyn dedi ki...

Gizem, şöyle kapsamlı bir İspanya&Barselona yazısı bekliyorum senden:)

Unknown dedi ki...

ahhh süper süper :) iyi tatiller:)

The Lizard Queen dedi ki...

mia teşekkür ederim!
gökçe'cim pek de anlatacak bir şey y ok aslında: sürekli siesta ve fiesta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...