4 Temmuz 2011 Pazartesi

Stil Günlüğü: Elif Can Zeytinci

Elif Can Zeytinci- Moda Tasarımcısı, İstanbul


Bugün ne giyiyorsun?
Terkos pasajından aldığım, en favori baskılı tişörtlerimden birini, Topshop skinny jean’imi ve lokal bir butikten aldığım kahverengi bej tonlarındaki Oxford ayakkabılarımı giyiyorum. Aksesuarlara gelirsek; gözlüğüm Koton'dan, top yüzüğüm babaanne yadigarı, küpeler ve kemer H&M'den, saatim ise Casio'dan. Çanta da Céline'den kopya yapılmış, esinlenilmiş diyelim. Evet, itiraf ediyorum. :)

Bu kombini hazırlayıp evden çıkman ne kadar sürdü?
Oldukça kısa çünkü evden fırlayarak çıkmak zorundaydım.

Nereye gidiyorsun?
Bir arkadaşımın barbekü partisine. Aslında hafta sonu Taksim veya konsere giderken de rahatlıkla giyebileceğim bir kombin bu. Hatta daha ileri gidip şunu da fısıldayarak şöyleyebilirm ki; ben bunu iş yerinde de giyebilirim!

Stilini nasıl tanımlarsın?
Bir Türk’ün biraz İngiliz biraz Fransız tarzından ilham alması ile ortaya çıkan bir tarz benimki. Ne bir Türk kadar gelenekselci veya ne moda ise onu takip eden, ne bir İngiliz kadar rahat, ne de bir Fransız kadar nazik ve kibar bir tarzım var benim. Hepsinden karıştırın, ortaya ben çıkarım.

Nerelerden alışveriş yapmayı seviyorsun?
Ben karışık yerleri seviyorum. Yani araştırdıkça beni şaşırtacak öğeler bulabildiğim yerleri. Ve de ucuz olan. Mesela İstiklal Caddesi benim için vazgeçilmezdir. High street markalarından pek alışveriş yapmıyorum yani. Mağaza olarak alışveriş yaptığım tek yer Topshop diyebilirim.


En son ne aldın?
Aslında en son fotoğraf makinesi aldım ama giyim olarak da Divaresse’den topuklu ayakkabı.

Herkesin bilmediği, kendi keşfin bir alışveriş yeri önerisi?
Benim alışveriş yaptığım her yer aslında bir keşif. Yani bu sokak arasındaki bir butik de olabilir, hepimizin gittiği bir pasaj da. Ben hiçbir yeri burada bir şey yoktur diyerek es geçmem. Bu sebeple hepsi keşif işte.

Ne dinliyorsun?
Ben aylardır durmaksızın Adele'nin 21 albümünü dinliyorum. Ama neredeyse onunla eşdeğer olarak bir de bir küsür yıldır her gün bıkmadan Two Door Cinema Club. Biraz saplantılıyım müzik konusunda.

Ne okuyorsun?
Uzun zamandır Osho kitaplarını okuyorum. Şu anda Ego adlı kitabı ile devam ediyorum.

Blog ya da web adresi?
Kişisel blog adresim; http://elifabeth.tumblr.com/ Ama yakında www.elifzeytinci.com.tr  de olacak. Çok daha profesyonel ve keyifli, benden söylemesi.

2 yorum:

! the Fleurs dedi ki...

Cantasi cok hosuma gitti :)

Modamla dedi ki...

Oxfordlar süpermiş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...