20 Ocak 2012 Cuma

KAŞİF QUEEN: DANNIJO Aksesuarları


Daha önce mutlaka bir ayakkabıdan ya da çantadan yola çıkarak oluşturduğunuz kombinleriniz olmuştur. O ayakkabı ya da çantayı ana öğeniz yapıp, geri kalan her şeyi onu desteklemek için giydiğiniz. Peki ya bir kolyeden, yüzükten ya da bilezikten yola çıkarak oluşturduğunuz kombinleriniz oldu mu? Benim oldu, DANNIJO’nun rengarenk Swarovski kristalleri ile bezeli Hixson adlı yaka şeklindeki kolye modelini gördüğümde. Siyah straplez bir elbise giyecek ve aksesuar olarak yalnızca onu kullanacaktım ya da beyaz bir gömlek giyip, onunla kıyafetime renk katacaktım.


İşte böyle bir aksesuar markası DANNIJO. Danielle ve Jodie Snyder adlı iki kız kardeşin (markanın adı da isimlerinden geliyor) tasarımları; size hayaller kurdurtuyor, arzu nesneniz haline geliyor, büyülüyor.


2008 yılında oluşturdukları ve “Bu sadece bir takı markası değil, bir yaşam stili” diye tanımladıkları markaları sayesinde 2009’da Inc. Magazine’in “30 Under 30” listesinde yer almışlar. Takıların yanı sıra iPhone ve iPad kılıfları gibi teknolojik tasarımlar da yapmışlar. Müşterileri ise Blake Lively, Beyonce Knowles, Rihanna ve Natalie Portman gibi isimler. Ne denebilir ki? Bravo!

Erkekler için tasarladıkları harika kol düğmeleri de var. Hazır 14 Şubat da yaklaşıyorken belirteyim dedim, belki işinize yarar.

Fotolar: Dannijo

4 yorum:

Berrilla dedi ki...

bebe yaka şeklindeki kolyelerini görüyorum bu ara çoğu yerde, çok güzel ve çok yapılası duruyorlar =)

chfashiontrend dedi ki...

yakalara bayıldım...sevgiler

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok güzel koleyeleri var bu markanın ama TR'ye gönderimleri var mı, daha da öenmlisi fıyatları yüksektir tahminimce, gönderim olsa da gümrüğe takılır. Bu güzelliklere ulaşmanın bir yolu olmalı

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Kolyeler şahaneeee =))) bayıldım hepsine.. =)
Seni tekrar blogumuzda görmek isteriz =))
http://1k1a.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...