1 Nisan 2012 Pazar

Stil Günlüğü: Beril Oymak

Beril Oymak-İşletme Öğrencisi, İstanbul


Bugün ne giyiyorsun?
Havanın yağmurlu olması nedeniyle İtalya'dan aldığım Hunter'ları giymenin mutluluğunu yaşıyorum. Oldukça sık kullandığım H&M'den aldığım kırmızı çantam, Terkos Pasajı'ndan aldığım çok eski bir pantolonum ile yine Terkos Pasajı'ndan aldığım yüzüklerim, Cos tişörtüm ve H&M beyaz hırkamla beraber oldukça rahat bir günümdeyim.

Bu kombini hazırlayıp evden çıkman ne kadar sürdü?
Ne giyeceğime genelde geceden karar veriyorum, sabaha bıraktığım zaman hazırlanmam çok zor oluyor. Ama şöyle söyleyebilirim ki bu kombini hazırlamam 10 dakikamı almadı, çünkü hepsi benim kurtarıcım olan parçalar. :)

Nereye gidiyorsun?
Okula... Vaktimin çoğu, hafta içi her gün, okulda geçiyor.

Stilini nasıl tanımlarsın?
Okul hayatımın etkisi nedeniyle topuklu ayakkabı giyen birisi değilim genelde, rahat olmayı tercih ediyorum her zaman. Bir elbise ve bir ayakkabı giyip çıkan bir insan olmadım hiç; ya değişik bir aksesuar takıp farklılaştırmayı ya da elbisenin üstüne giyebileceğim ceket ve gömlek ile kat kat bir görüntü oluşturmayı sevdim hep. Annemin antika aksesuarları, vintage çanta ve kıyafetlerim beni ben yapan şeyler. Çok fazla kıyafet almaktansa; en temel şeyleri sürekli birbirleriyle karıştırıp, farklı kombinler yaratıp dikkat çekici aksesuarlarla tamamlamak, stilimin en doğru tanımı sanırım.

Nerelerden alışveriş yapmayı seviyorsun?
Kesinlikle pasajlardan ve vintage, ikinci el dükkanlardan. Tabii bir de annemin dolabından. :) Herkesin üstünde olan kıyafetleri hiç sevmiyorum, belki bu yüzden H&M, Zara gibi mağazalarda gördüğüm bir kıyafeti çok beğensem de almıyorum; sadece basic ürünlerini tercih ediyorum. İndirim zamanlarını ayrı tutuyorum tabii. Zaten bu markaları çoğu pasajda (Atlas ve Terkos) bulabiliyorum. H&M'i genelde aksesuar konusunda tercih ediyorum. Topshop en çok alışveriş yaptığım yer diyebilirim. İndirim zamanlarında Mango tek baktığım yer oluyor. Yurt dışına çıktığım zaman vintage butiklerde kendimi kaybedebiliyorum. Bunların dışında sanırım en çok annemin dolabından giyinmeyi seviyorum.


En son ne aldın?
Aksesuarsız yaşayamayan birisiyim, en son Accessorize'dan bir bileklik aldım.

Herkesin bilmediği, kendi keşfin bir alışveriş yeri önerisi?
İnternetten alışveriş yapmayı seviyorum, romwe.com'dan birkaç güzel yüzük almıştım, sanırım çok bilinmiyor. Bunun dışında Ayvalık'ta vintage çantalar satan bir dükkan var ki, burayı kimsenin bildiğini sanmıyorum. Ben de tesadüfen dükkanın bulunduğu sokaktan geçerken fark etmiştim, tarifi çok zor.

Ne dinliyorsun?
Bunu söylediğimde herkes çok şaşırıyor ama neredeyse hiç müzik dinlemiyorum. 

Ne okuyorsun?
Theo'ya Mektuplar-Vincent Van Gogh

Blog ya da web adresi?

7 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Çantası gerçekten hoşmuş.

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

berilin kendine has harika bir stili var gerçekten...

Rainbow Gatherer dedi ki...

kısa ,öz ve güzel bir post olmus =)

Burcu Kavak dedi ki...

Beril'i çok geç keşfettim, tarzı gerçekten harika. Hem abartıdan uzak, hem doğal... Bu kızı çok beğeniyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

güzel bir röportaj olmuş hemen ışınlanıyorum :)

cukulata.alba dedi ki...

ayvalıktakı vıntage cantalar satan dukkanı bılıyorum alelade sokak arasında bı yerde butun modeller mı guzel olurr yıne aklıma geldı yıne huzunlendımm

Unknown dedi ki...

Beril ilkokul arkadaşımdı kendisini tebrik ediyorum 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...