27 Nisan 2012 Cuma

SineModa: New Girl Jess


Yıllardır beraber olduğu adam tarafından aldatılmış, 20’li yaşların sonuna gelmiş bir öğretmen denilince kafada biraz sıkıcı ve bezgin bir imaj canlanabilir ama söz konusu New Girl dizisinin başkarakteri olunca işler çok farklı. Neden mi? Çünkü it’s Jess.


Zooey Deschanel’in hayat verdiği Jess Day karakteri komik, eğlenceli, durduk yere şarkılar söyleyen, enerjik, deli dolu bir karakter. Zooey tarafından canlandırıldığı için ayrıca nasıl şirin ve tatlı olduğunun belirtilmesine ise pek gerek yok sanırım. Tüm bu özelliklerinin dışında bir mühim özelliği daha var Jess’in, o da harika bir stile sahip oluşu.


Zooey Deschanel gibi her şeyi kendine yakıştırmayı başarabilen bir isimle zaten 1-0 önde başlıyor New Girl’ün kostüm tasarımcısı Debra McGuire. Ama kendisi de elindeki hammaddenin kıymetini biliyor, onu harika bir şekilde işliyor ve ortaya izlemesi müthiş keyifli, takip edilesi bir stil çıkartıyor.


Jess’in stilinde ilk göze çarpan özellik renkler ve bu renklerin kullanımı oluyor. Birbirine kontrast birçok renk bir arada, ama asla gözleri yormadan kullanılıyor. Debra McGuire bu renk cümbüşünü Crayola kalemlerine benzetiyor ve ekliyor: “Jess’in stili genç, feminen, eğlenceli ve oyuncu.  Ayrıca içinde seksilik de var ama bunu asla gözünüze sokmuyor.”


Jess’in gardırobunun olmazsa olmaz parçaları 50’li yıllara gönderme yapan elbiseler, puantiyeler, rengarenk babetler, kitten heels dediğimiz minik topuklu ayakkabılar, saç bantları ve kemerler. Çok ünlü tasarımcılardan da giyiniyor, H&M ve Forever21 gibi markalardan da.  Vintage parçalar ise favorileri. Söz konusu ayakkabı olunca da en çok Chromatic Gallerie’yi seviyor. 


Debra McGuire “O saçları, o gözleri, o yüzü… Üzerine ne geçirse ışıldıyor” diyor Zooey için. Haklı. Jess de bunun harika bir kanıtı. Renkleri karıştırmaktan korkanlar, lady like stilinde kendisine örnek alacak birini arayanlar günde bir doz almalı.

Fotolar: Tvdea, Zimbio, WWZDW

10 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

KEsinlikle doğru tespityler JEss çok tatlı :) izlemesi çok eğlenceli:)


begumyagci.blogspot.com

Hi Spring Time dedi ki...

posta bayıldımm. Ben de böyle bir post hazırlamayı düşünürken hazırını buldum ne güzel:) kıyafetleri de ayrı bir seviyorum etekleri ve tokaları favorim :))

CMOS dedi ki...

Jess'in stilini bende çok beğeniyorum renkli stiller hep çok hoşuma gidiyor zaten=)

Bu arada yazının ilham olduğu çizimimi mail olarak gönderdim sana=) bakalım beğenicek misin=)

The Lizard Queen dedi ki...

@begum begum huuu degil mi. :)

@Betulove cook tesekkurler. ben zaten zooey'e bayiliyorum. jess karakteri de gerek tarzi, gerek haraketleriyle ondan baskasi olamazmis gibi.

@CMOS cevapladim!

Unknown dedi ki...

Tüm kıyafetler güzel ve doğal..ama ben mavi elbiseye özellikle rengine bayıldım.. =))

Euphoric dedi ki...

Nefiss
Hemen izlemek istedim

Kuzununannesi dedi ki...

cokkkkkkkkkkk guzellll yaaaaaaaaaa pofffffffffff

zezee dedi ki...

daha 1 hafta oncesine kadar bu diziden haberim bile yoktu simdi bagimlisiyim gercekten stilide cizdigi karakterde cok sirin(: ellerine saglik harika tespitler olmus...

Adsız dedi ki...

suuper bir dizi ve gercekten cok dogru tespitler olmus tebrikler ;)

S dedi ki...

hayat acımasız soğuk ve zalim haksız ve hayin be yav.

yani bir insan hem bu kadar güzel olcak da. gözleri de böyle güzel olcak da. sesi de böyle güzel olcak da.

amaan. yani ben sırf çok zekiyim bi de yüzüm çok güzel diye bana fazladan bir 10 kilo verilmiş hiç geri veremediğim, ama bu hatunun her şeyi tam. of off. :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...