20 Mart 2012 Salı

GEZGİN QUEEN: Avrupa Turu Fotoromanı III


  • Prag'da karşıma çıkan bu Siesta adlı gofret, 45 gün boyunca ne yaptığımı çok güzel özetliyor.
  • Hansel ile Gretel'i tuzağa düşüren evi buldum! O ev kesinlikle bu ev! -Strasbourg
  • Hayallerimde sahip olmak istediğim kafeyi, dünyanın en güzel sıcak çikolatasını ve en bohem mekanını Saraybosna'da buldum. Sırf senin için bile geri dönmeye değer Cafe Zlatna Ribica (Goldfish)!
  • Eğer cennet gerçekten varsa, ben onu gördüm. -Uetliberg, Zürih
  • Böyle buyuruyor Mladen Stilinović. -Zagreb
  • Büyük vitrinlerin önündeki bebek vitrinler. -Berlin
  • Pek sevdiğim David LaChapelle'in "Miss Anna Don't Like Fat People" isimli çalışması. -Prag
  • Bir yer düşünün; insanlar hala kurşun deliklerinin olduğu binalarda yaşıyorlar, savaşın izleri geçmemiş, savaş her yerde. Ama bütün bunlara rağmen en sıcak, en mutlu insanlar orada. Emir Kusturica'nın aniden kahkaha atan, aniden parlayan Balkan insanlarıİşte böyle bir yerde durumu bu cümleden daha güzel ne açıklayabilir?: C'est la vie. -Saraybosna

Neler Keşfettim?

  • İlginç dekoru nedeniyle Prag'daki Cross Club'ın görülmesi gerektiğini,
  • Duvarlarından birinde "I know what I want, I have a goal, an opinion, I have a religion and love" yazan Amsterdam'daki Anne Frank House'un ne kadar iç burkucu olduğunu,
  • Balkanlar'da rakija denilen içkinin bizim rakı ile alakası olmadığını.

8 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Gizemciiim,
Önümüzdeki hafta Bosna'ya uçuyorum, bana birkaç ipucu daha gerek ;)

lulu's life dedi ki...

hem ll hemde lll. fotoroman da bugunume nese katti.. :) Tesekkurler paylasimin icin..

Zeynep Şeker dedi ki...

Çok çok kıskandım desem bana kızar mısın? Özellikle o bohem mekana bayıldım! Hansel ve Gratel'in tuzağa düşürüldüğü ev konusuna ise sonuna kadar katılıyorum:)

Umarım işlerden vakit bulup ben de böyle güzel bir gezi yapabilirim. Of Allah'ım duy sesimi!

Sevgiler.
Zeynep
www.zeynepsek.blogspot.com

Gizem dedi ki...

aaaa gezi yazıları..bayılırım :) blogunu da çok sevdim, okumaya başlıyorumm

Tarhon dedi ki...

Bloguna soyle bir goz gezdirdim :) Bayildim :) Daha bos bir zamanimda iyice incelicem :) www.ezgigulbagi.blogspot.com

The Lizard Queen dedi ki...

@sihirlimavi cok sevindim senin adina. istersen mail atayim? boylesi daha iyi gibi sanki.

@lulu's life ne demek. :) cok sevindim begenmene.

@Zeynep Şeker yok, kizmak bir yana, sonuna kadar hak verebilirim. umarim evren seni duyar ve bu yil dilegini gerceklestirir. :)

@gizemlihikayeler holey.

@Ezgi Gülbağı coook tesekkurler.

Bc dedi ki...

bayıldım fotograflara ne kadar guzel olmus boyle..

Sycorox dedi ki...

ah çok kıskandım ama ama, özellikle de Praglı kısımları :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...