21 Mart 2012 Çarşamba

STYLE QUEEN: Ganimetler


Yeni ülkelerde bulunmanın, bambaşka şehirlerin sokaklarını arşınlamanın en güzel taraflarından biri de yepyeni markalar, tasarımcılar ve butikler keşfetmek. Bunun için ise çok basit ama etkili bir taktiğim var; ana caddelerden çıkıp ara sokaklarda dolanmak. Hatta mümkünse şehirde kaybolmak. Paris'e her gidişimde Champs-Élysées'ye şöyle bir uğrarım. Bütün o ihtişamlı Parizyen'leri izler; Chanel'in, Louis Vuitton'un görkemli vitrinlerine dalarım. Ama benim asıl uğrak yerlerim başka. Étienne Marcel'deki vintage butikler, St. Paul civarındaki küçük consept mağazalar ve ikinci el dükkanlar... Berlin'deki Kurfürstendamm'da da şöyle bir aşağı bir yukarı yürümek çok keyifli misal. Ama Berlin'de yaşasam orada mı takılırım? Hayır. Arkadaşlarımla Mitti'de buluşurum, Kreuzberg'e eğlenmeye giderim,  Prenzlauer Berg'deki küçük galerileri gezerim. Ve Berlin'de adım başı karşılaşılan vintage ve ikinci el butiklerden alışverişimi yaparım.

Benim gardırobumu karıştırmak, anneannenin sandıklarını karıştırmak gibi biraz aslında. Dünyanın çeşitli yerlerinden topladığım vintage ve ikinci el parçalar dolabımın demirbaşları. Bu yukarıda görmüş olduklarınız ise bu koleksiyona yeni katılanlardan. Sağdaki Berlin'den, soldaki ise Paris'ten. Berlin'dekini Kreuzberg'de kaybolduğum bir günde keşfettim. Paris'teki ise daha önceki St. Paul keşiflerimden, beni asla hayal kırıklığına uğratmayan Free ‘P’ Star'dan.

En önemlisi de bana o günleri hatırlatıyorlar. Giyilebilen anılar. En sevdiklerim.

6 yorum:

Berrilla dedi ki...

Free'P'Star'dan aldığını çok beğendim, geçen sene Paris'te gezdiğim vintage dükkanlardan en verim aldığım burası oldu benim de, fiyatlarının uygun olması da en cezbedici olan şey sanırım. Diğer gezdiğin yerleri not ettim, umarım ilerde gezip görme fırsatım olur benim de :)
sevgiler

The Lizard Queen dedi ki...

aslinda digeri de cok guzel ama askida formundan dolayi pek anlasilmiyor. free p star'i bilen birinin daha olmasi cok guzel. :)) orasi tam bir hazine.

PINKY FASHION dedi ki...

İkisinide çok beğendim, verimli bir alışveriş olmuş. iyi günlerde giy;)

begum begum huuu dedi ki...

sağdakine bayıldeım soldakiyle eski türk filmlerine gittim:) Bayılıyorum eski dükkanlar gezmeye o kokularını almaya :)



begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

ohh la-la-la ne kadar güzeller canım giyinde üzerinde de görelim :)

Deniz dedi ki...

vintage hayranıyım beenn ya bayıldım hepsine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...