1 Ağustos 2010 Pazar

GEZGİN QUEEN: Paris. Jean Paul Gaultier. Merhaba.

Uzun zaman oldu. Paris’in büyüsüne kapılınca boşladım burayı. Bu şehri doyasıya yaşayabilmek adına sadece blog’umdan değil, uykumdan bile fedakarlık ediyorum çoğu zaman. Hem öğrencilik kayıtsızlığını, hem bir turistin sonsuz merakını, hem de Parisien hayatını bir arada yürütmeye çalışırken yosun tutmuş, küflenmiş bir blog’un sahibesi oluverdim. Bugün fark ettim de biraz budamak, yenilemek, yeniden hayat vermek lazım buraya.

Dün Palace de Chaillot’yu ziyaret ettim. Daha önce burada La Suite Elle Decoration adlı projeden bahsetmiştim. Her sene ünlü bir tasarımcı tarafından dekore edilen bu suit, bu sene Jean Paul Gaultier tarafından yeniden tasarlandı. Detaylı bilgilere ve fotoğraflara buradan ulaşabileceğiniz gibi, bir de kendi çekmiş olduğum amatör fotoğrafları paylaşmak bahanesiyle blog’uma an itibariyle geri dönüş yapıyor, uykumdan biraz daha fazla fedakarlık etmeyi planlayarak, blog’uma daha fazla zaman ayırmayı umut ediyorum. :)

Burada yaşayabilirim;  ne Jean Paul Gaultier'in elinden çıktığı için, ne çizgili desene hasta olduğum için, ne de her tarafı dantel deseni kaplı yatak odası için, ama sırf terasına çıktığınızda karşınıza çıkan bu manzara için:


Yeniden merhaba.

2 yorum:

Oh my Dior! dedi ki...

so interesting!!!

http://www.ohmydior.org/

plndrkn dedi ki...

o zaman hoşgeldin!! çok da güzel bir paylaşımla geri dönmüşsün böylesine güzel devamını bekleriz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...