28 Eylül 2010 Salı

Platonik Aşk: Tea Party Floor Lamp


Uzaktan sürekli kesip kesip durduğun, ama bir türlü elde edemediğin aşkların vardır; kimileri buna platonik der. Platonik adının ise ünlü filozof Platon’dan geldiğini biliyordun, değil mi? Yani aslında maddesel olmayan, sadece düşünsel boyutta var olan şeyleri tanımlamak için kullanılan bir kavram.

Benim de düşünsel boyutumun derinliklerinde ya da bilgisayarımdaki dosyaların içerisinde aslında maddesel olarak hayatımda bulunmayan yüzlerce platonik aşkım saklanıyor, itina ile korunuyor.

Peki platonik aşıklar ne yaparlar? Şarkı besteler, şiir yazar ya da belki resim çizerler? Ben bunların hiçbirini yapamam, o nedenle bu köşeyi oluşturdum. İşte karşınızda ilk platonik aşkım: Tea Party Floor Lamp

Bu aşk beni öylesine arabesk yaptı ki, “Seninle Her Şeye Varım Ben” şarkısını söylerken bir kilo çikolata yiyebilirim. Gerçekten yiyebilirim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...