15 Ağustos 2011 Pazartesi

HEDİYE: Hep Design Broşları

Hep Design ile ilgili yazdığım yazının sonuna küçük bir sürpriz olduğuna dair bir not iliştirmiştim. İşte şimdi o sürprizi açığa çıkarmanın vakti geldi.


Yukarıda görmüş olduğunuz broşlar henüz sahipsiz, kıyafetlerini süsleyecekleri kişileri arıyorlar. Ve bu siz olabilirsiniz. Nasıl mı?

- Bu blog'un takipçisi olarak,
- Hep Design'ın Facebook sayfasını beğenerek,
- Ve yazının altına mail adresinizi yorum olarak bırakarak.

Kazananlar random.org üzerinden yapılan çekilişle belirlenecek ve ilk talihli sağdaki broşu, ikinci talihli ise soldaki broşu kazanacaktır. Kazanan kişilerin adları ise  1 Eylül Perşembe akşamı bu yazının altına eklenecektir. O zamana kadar yorumunuzu bırakabilirsiniz.

İyi şanslar.

Not: Bu arada ben cumartesi sabahı İtalya'ya geldim ve bir süre burada kalacağım. Blog bu süre zarfında biraz aksayacak, haberiniz olsun. İtalya'dan sevgiler.


Kazananlar: Reyhane ve Ruyaabca

4 yorum:

reyhane dedi ki...

Selam,facede beğendim..Ne hoş broşlar..

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001946965665

Bol şans bana..

reyhanlahersey@gmail.com

ruyaabca dedi ki...

süperrr beğendimbeğendim :)
bana da bol şans olsun bari :)
ruyaabca@hotmail.com

Afropunzel dedi ki...

Broşlara bayıldım!

irmak_mey@hotmail.com

reyhane dedi ki...

Merhaba,ne mutlu bana kazanmışım..Maille haber vermeniz de beni mutlu etti..Ben de memleketten yeni döndüm bloglarla ilgilenemedim..Bilgilerimi mail attım..İyi tatiller...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...