2 Ağustos 2011 Salı

Stil Günlüğü: Buget Frantz

Buget Frantz-Öğrenci/Blogger, Costa Mesa/ Kaliforniya


Bugün ne giyiyorsun?
Üzerimde Band of Gypsies üst, Paige Denim pantolon, Urban Outfitters şapka, American Apparel çanta, Colin Stuart ayakkabı, Marc Jacobs gözlük ve Michael Kors saat var. Takılara gelirsek; friendship bilekliklerden kalını Urban Outfitters, ince mor olanı ise Meksika'dan. Siyah ip bileklik Mısır'dan, altın rengi olanlarsa Lucky Brand'den. Kolye Forever 21, yüzükler de Keneeth Cole ve H&M'den.

Bu kombini hazırlayıp evden çıkman ne kadar sürdü?
Kıyafet ve aksesuarları seçip hazırlanmam 15 dakikayı geçmez. Ama banyo, saç-makyaj derken 1-1,5 saatten aşağı evden çıkamam.

Nereye gidiyorsun?
Akşamüstü bir kahve içmeye.

Stilini nasıl tanımlarsın?
Stilim yaşadığım hayat tarzına, iklime, çevreye sürekli adapte olan bir stil. Kendimi tek bir kalıba sokamam, ama bohem hayat ve giyim tarzı beni her zaman kendine çekmiştir. İçimdeki asilik de mutlaka bir şekilde kıyafetlerle dışıma yansır.


Nerelerden alışveriş yapmayı seviyorsun?
Alışveriş konusunda hiçbir kısıtlamam yok. Her an her yerden bir şeyler alabilirim. Mağazada vitrinde durana değil de hep kenarda köşede kaybolmuş, kimsenin almayacağı şeylere gider elim. Ama en çok ikinci el ve indirim mağazalarını, bir de online alışverişi seviyorum.

En son ne aldın?
Badgley Mischka ayakkabı ve J Brand pantolon.

Herkesin bilmediği, kendi keşfin bir alışveriş yeri önerisi?
Hiçbir yerin kendi keşfim olduğunu düşünmüyorum, herkes her yerden alışveriş yapıyor sonuçta. Ben online olarak Nasty Gal, Gilt ve Barneys'de gezinmeyi seviyorum.

Ne dinliyorsun?
Jimmy Cliff

Ne okuyorsun?
Geçen hafta Tatiana de Rosnay'in Sarah's Key adlı kitabını okudum. Yeni bir kitaba başlayacak zamanım olmadı henüz.

Blog ya da web adresi?
http://www.stylebybuett.blogspot.com/

2 yorum:

MKBL dedi ki...

wwoooww süpersinnn :)

evrim dedi ki...

hosmus! Mail gonderdim canim!
http://maffionista.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...