17 Nisan 2010 Cumartesi

Yine Yeni Yeniden: Nicola Formichetti

Doymadım, doyamadım sevmelere seni ben.
Blogumda yer verdim sana yeniden.
Saymadım, sayamadım bütün o güzelim çalışmalarını
Ne övgü ne iltifat bu yalnızca gözlem.

Yine VMAN, yine Nicola Formichetti, konsept farklı ama ağzımızda bıraktığı tat aynı, yemeyip de yanında yatılası. 

21 Mayıs'ta 4.sünün 3D olarak sinemalarda izlenebileceği Shrek'in de konuk olduğu bu karelerde Formichetti,  aynı zamanda bu yazın büyük trendlerinden olan diz üstü çoraplarını ve yıllarca içimizde saklı tutup sonunda açığa çıkarmaya karar verdiğimiz iç çamaşırlarını dışarı taşırarak kıyafetin bir parçası olarak kullanmış. Fotoğraflarda Lady Gaga hissiyatını bulmanız da olası.

Nicola Formichetti sen çok yaşa!

VMAN Mayis 2010 "Shrek Of A Guy"
Fotoğrafçı: Ellen Von Unwerth, Styling: Nicola Formichetti, Modeller: Agnete Hegelund, Emma Dumont, Paolo Anchisi, Francisco Lachowski


Fotolar: Fashionising

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...