20 Mayıs 2010 Perşembe

-Eyjafjallajökull -Bana Mı Gülüyorsun?

İzlanda'da bir volkan patladı, hem de bunu utanmadan iki kere yaptı ve alt üst etti hayatı.  İnanılmaz bir hava kirliliği yarattı, tüm uçuşların iptal edilmesine yol açtı. Bu yüzden kiminiz çok önemli bir iş toplantısını kaçırdı, kiminiz ailesinden uzak kaldı. Kim bilir belki de binbir türlü yalanla, dolanla gizli bir kaçamak yapıyordunuz, tüm foyanız ortaya çıktı. Birçoğunuz da kara ve deniz yoluyla, memleketine dönmeye çalışırken canla başla, yollarda uyanıklar tarafından kazıklandı da kazıklandı. Yani anlayacağınız bir volkan patladı, onunla beraber sizin hayatınız da patladı.

Hem üstelik doğru düzgün küfür bile edemediniz. Adı o kadar garip ve sanki gülme efekti gibi ki, ayrıca söylemesi de o kadar imkansız ki, şöyle dolu dolu, adını ve bilumum küfürleri ardı ardına sıralayıp da güzelce bir sövemediniz.

Bütün bu karışıklığın ve hengamenin ortasında doğa bize nasıl bir görsel şölen sunmuş, onu da  fark edemediniz. Olsun, geç değil. Buyrun, izleyiniz.


Iceland, Eyjafjallajökull - May 1st and 2nd, 2010 from Sean Stiegemeier on Vimeo.

2 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Valla görsel şölen olsa da pek çok insan "küfür şöleni" düzenledi bu Eyjafjallajökull denen şakaya :) Bu arada ben copy+paste yapmadım, bildiğin tek tek yazdım, ne fena :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ny times'da mi okumustum cok hosuma gitmisti soyle bir sey: "When the death of Iceland's economy, it's the last wish is that the ashes scattered all over Europe"

doga ne yaparsa yapsin, nasil yikarsa yiksin, ben hep dogadan yanayim, doganin bir bildigi oldugundan yana, benim icin degil belki, bana zarar belki ama cocugum icin yaptigindan yanayim...

o yuzden evet kızar, öfkelenir, isine yetisemez,sürünür hatta belk ölürsün! ama dogan sana ne veriyorsa kabul etsen be insan, doganin sana vermedigi icin onunla savasmasan, onu hirpalamasan aslinda mutlu ölürdün!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...