28 Mayıs 2010 Cuma

Köşe

Köşede bekle. Köşeyi dönünce. Bu benim köşem ya da iyisi mi sen o köşeyi bana ayır istersen. Köşede konuşalım, o içkiyi o köşeden bu köşeye yollayalım. Köşebaşı'nda yaparken bir ocakbaşı keyfi, sevdiklerimiz yanımızda, bütün güzel ama zararlı besinler karnımızda, zevkten dört köşe olalım.

Köşeleri severim ama çok köşeli insan sevmem, çok sivri olmamalı insan. Ha, bir de sevdiğim birkaç köşe yazarı var, severim köşelerini okumayı, merakla beklerim o gün ne yazmışlar.

Hem ben köşeciyim. Koltuğun hep köşesine oturmayı isterim. Küçükken köşe kapmaca oyununu da zaten pek bi' severdim.

Köşeler birleştirir yolları, bağlar benim hayatıma onun hayatını.

Bazen de ayırır ama bu köşe insanları. Sen bu köşeden dönmek isterken, o dönmek istemeyecek ya da diğer köşeyi seçecek, o köşede bekleyen diğer insanlarla devam edecek ve kim bilir sen büyük bir hata yapmanın acısıyla kıvranırken o gerçekten "köşeyi dönmüş" bir şekilde, mutlu mesut hayatına devam edecek.

Çok yanlış köşelerden döndüm, ışıklı tabelalara, tek yön yazılarına kanıp durdum. Sağa değil de sola sapsaydık ne olurdu diye sormaktan yoruldum. Bazen de sapmaktan korktum, ya o yol zorsa, ya çıkmaz sokaksa?

Ha, ama bazen birçok şeyin de köşesinden döndüm. Buna da şükür.

i-D Summer 2010 "Meet Me At The Corner"
Fotoğrafçı: Kayt Jones Modeller: Behati Prinsloo, Jamie Strachan, Styling: Pippa Vosper

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Behati Prinsloo'nun sevgilisiyle yapılan çekimi çok beğendim ben, çok güzel kadın :))

The Lizard Queen dedi ki...

ben de sevdim, gercekte sevgili olmalari zaten cok samimi bir cekim olmasina sebep olmus:)

mgntwmn dedi ki...

yazı güzel başlamış güzel bitmiş. ama bu fotoları koymayacaktın altına. insan "neden yalnızım ben" sorusunu sormadan edemiyor bu köşede:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...