24 Ekim 2010 Pazar

SHOE QUEEN: Babetin ve Babetçilerin Dostu


Ne zaman fırsatını bulsam kendimi topuklu ayakkabılara bakarken ya da alırken yakalıyorum. İhtiyacım olmadığını bile bile, sürekli, çeşitli internet sitelerinin “high heels” kategorisinde geziniyorum. Oysa düşününce geçtiğimiz yazı Forever21 leopar desenli babetlerimi ayağımda parçalayarak geçirdim ben. Sonra Avrupa sokaklarını ModCloth’tan aldığım gri babetlerimle arşınladım.

Sanırım dürüst olmak gerek; konu topuklu ayakkabılar ise tam bir koleksiyonerim, ama babetlerle daha istikrarlı bir ilişki içerisindeyim. Hem zaman içinde, tecrübe ile, topuklu ayakkabı giyildiği zamanlarda çantaya bir çift babet atmak gerektiğini de öğrendim.

Evet, babetler topuklu ayakkabıların yanında üvey evlat gibi kalıyor. Ama topuklu ayakkabıların kahrını, şımarıklığını hep onlar çekiyor.

Şimdilerdeyse babetlere yapılan bu haksızlığı fark etmiş olan yepyeni bir online alışveriş sitesi var. Babetim adlı bu site, aynı zamanda Türkiye’nin ilk online babet dükkanı olma özelliği taşıyor. Bir göz atmakta fayda var. Hem “yüksek topuklular” şeklinde bir kategori bulunmadığından kafalar da karışmıyor, göz başka yerlere de kaymıyor.


3 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

süper bir haber

ezgi dedi ki...

4. yü çok sevdim ya
sandalet gibi olanı

jazzlem dedi ki...

ne güzel bir fikri varmış sitenin..hemen göz atacağım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...