25 Ekim 2010 Pazartesi

HEDİYE: Didem’in İzi’nden Halloween'e Özel


İstedim. Hep istedim. Şöyle güzel bir Halloween partisine iddialı bir kostüm ile katılıp herkesin dikkatini çekebilmeyi hep istedim. Ama vampir olacak kadar klişe, Betty Boop olacak kadar seksi, Supergirl olacak kadar sıkıcı değildim. Peki neydim?

Halloween’e günler kala hadi şöyle bir şey yapalım: Siz bana bu Halloween için kostüm fikirleri verin; ben de size Didem’in İzi markasının yaratıcısı, çok sevdiğim Didem Aras’ın Halloween’e özel, dahası bu blog’a özel tasarladığı balkabağı şeklindeki broşu kazanma şansını.

Kazanmanız için yapmanız gerekenler:

  • Aşağıya Halloween’de ne giyilebileceği, ne olunabileceği konusunda  bir yorum bırakmak. Mail adresinizi de eklemeyi unutmamak.
  • Twitter’dan bu yarışmanın duyurusunu yapmak, bu yazının linkini vermek ve tweet’in sonuna @gizemdalyan’ı eklemeyi ihmal etmemek. Böylece ben de Twitter’a yazdığınızı görebileyim.

Ayrıca Didem’in İzi’nden giderek internet sitesini de incelemeyi unutmayın:

* Kazanan kişi random.org üzerinden belirlenecek ve 31 Ekim tarihinde bu yazının altına eklenecektir.

Kazanan:Nyuu

14 yorum:

Ebru dedi ki...

erkek olsam drug queen ama olmadigima göre amish olarak olabilir

mourtymoure dedi ki...

ŞizofRen hemşiRe ki geçen sene giymiştim=)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=108838352498989&set=a.108838052499019.4358.107687072614117&ref=fbx_album

mourtymoure@gmail.com

Adsız dedi ki...

Bence güzel bir makyajla şirin bir kedi olabilirsin. Hatta Miss Chevious'un Youtube'da bununla ilgili çok iyi bir videosu var. Linki de şu: http://www.youtube.com/watch?v=xYKuHEwr5yI
Benim Twitter'ım yok :( Ama broş çok tatlı ^.^

Şirret Şerbet dedi ki...

Daha dün gece Halloween kostümümle ilgili bir post atmıştım. Zombi Nurse oluyorum. Aklımın kaldığı diğer seçenekler ise çok iddialı am olsun "Red Sonja", veya İncredibles'dan Elastigirl veya Edna Mode. Veya Alice'in Red Queen'i. Son olarak da Watchmen'den Silk Spectre.

Adsız dedi ki...

ok bu sefer olacak eminim =) nese benim fikrim evsiz bir şarapçı kıyafeti giymen ama gerçekten pis kokan bir kıyafet olmalı.

kabil_85@hotmail.com
@AnilKabil

Gokceowyn dedi ki...

morticia addams --> hep istemişimdir ama olamadım:))

gokcekilicaslan@gmail.com

Adsız dedi ki...

zeyna ol bi de herkül bulduk mu sana tamamdır =)

sanembahcekapili@gmail.com

mojobeton dedi ki...

tank girl kesinlikle.

sahikaozarslan@gmail.com

Adsız dedi ki...

kill bill hic fena olmayabilir:)

artsexdesign@gmail.com

irikemik dedi ki...

Balkabağı olmak istiyorumm!

NurAltay

nuuraltay@gmail.com

Adsız dedi ki...

kötü kimyager ya da doktor gibi bişe ol. beyaz bi önlükle şeffaf renkli bi deniz gözlüğüne bakar. hatta ameliyat maskesi de eklenebilir

ezgi_melis@hotmail.com

jazzlem dedi ki...

tim burton filmlerinden bir karakter olabilirsin. mesela Corpse Bride filmindeki gibi mavi bir peruk ve gelinlik:))(http://www.youtube.com/watch?v=_5-UiwIOsrA) yahut Beetle juice'teki küçük kız karakteri gibi sivri perçemler ve kırmızı gelinlik..
oozlemsan@gmail.com

Adsız dedi ki...

101 dalmaçyalıdaki Cruella de Vil iyi fikir olabilir :)

pinarhaykir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben kazanmışım, çok teşekkür ederim ^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...