22 Ekim 2010 Cuma

SHOE QUEEN: Yağmur ve Ben

İtiraf ediyorum; ben gerçekten de yağmurun o çıkarcı, kötü kalpli, ikiyüzlü arkadaşıyım. Evde oturup kahvemi içerken “İyi ki varsın!” diyorum. Saçlarım fönlü sokaklarda dolaşırken, alenen herkesin içinde, ağzıma gelen her küfürü sıralıyor, onu rezil ediyorum.  Sonra Runaway Train şarkısını dinlerken hep yağmur gelsin de, Singing in The Rain filmindeki Gene Kelly gibi altında dans edelim istiyorum. Ama haber vermeden gelen, seni hazırlıksız yakalayan yağmura da bir o kadar gıcık oluyorum.

Bir de ayrılıklarda, kavgalarda, kötü günlerin sonunda o eve doğru olan dönüş yolunda da hep yağmur yanımda olsun istiyorum. İlk randevuda, ilk iş gününde, tatilde, özel bir davette ise bir o kadar uzak. Filmlerde de bize böyle öğretilmedi mi? Yani anlayacağınız ben onu hep kötü gün dostu belliyorum.

Üstelik biliyor musunuz; dışarı çıkmak istemediğim günlerde de onu bahane olarak kullanıyor, bütün yalanlarıma ortak ediyor, hatta günah keçisi ilan ediyorum!

Karar verdim; bu sene iyi bir arkadaş olacağım. Onu çıkarlarıma alet etmeyecek, olduğu gibi kabul edecek, habersiz çıkıp geldiğinde suratımı asmayacağım. Hem de onu Hunter’larla, çirkin Ugg’larla değil; bu kış ona en çok yakışacağını düşündüğüm Chooka’larla kucaklayacağım.

Fotolar: Chooka Boots

1 yorum:

Adsız dedi ki...

This year more than ever rainy days have their style with chooka rain boots. You'll wish it would rain every day...
Chooka Rain Boots

And don't miss the new collection http://shopwisebuysmart.com/ChookaRainBoots/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...