11 Ekim 2010 Pazartesi

BEAUTY QUEEN: Yaşasın Kötülük!


Ben hep filmlerdeki, masallardaki kötü karakterleri daha çekici buldum. Hep Joker’i Batman’den, Darth Vader’ı Luke Skywalker’dan daha çok sevdim. Beverly Hills Teens’deki Bianca’yı hep Larke’dan daha eğlenceli buldum. Tweety’e değil ama hep Sylvester’a üzüldüm.

Bu nedenle Mac Cosmetics’in Venomous Villians adını verdiği; Pamuk Prenses’in üvey annesi “Evil Queen”, Uyuyan Güzel’in kötü kalpli büyücüsü “Maleficent”, 101 Dalmaçyalı’nın korkulu rüyası “Cruella de Vil” ve Kurbağa Prens’teki “Facilier” gibi kötü karakterlerden oluşan son koleksiyonunu da çok sevdim.

Bence Maleficent'ın mor ruju Cruella de Vil'in koyu kırmızı rujuyla yaraşır. Ama her halükarda bu kış kötülük kazanır.


2 yorum:

Trendydolap dedi ki...

çok eğlenceli! Bayılıyorum Mac'in bu temalarına...

The Lizard Queen dedi ki...

mac benim icin hicbir zaman makyaj malzemelerinin satildigi bir yer olmadi zaten. bence orasi bir sekerci dukkani :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...