13 Haziran 2011 Pazartesi

KAŞİF QUEEN: Beraber Takı'lalım.


Genelde öyledir. Her şey üst üste gelir. Yapacak hiçbir şey bulamadığın o bir hafta boyunca evde can sıkıntısından patlarsın. Sonraki hafta ise hangi birine yetişeceğini şaşırırsın. Sanki tüm arkadaşların aynı hafta doğmuştur, dünyanın sonu geliyormuşçasına tüm güzel etkinlikler aynı haftaya sıkıştırılmıştır, tüm dünya topluca evlenme kararı almıştır.

Ben de birkaç aydır güzel aksesuarlar bulamamaktan yakınırken, hepsini bir anda, bir haftada keşfediverdim. Son bir aydır parmağıma takacak yüzük bulmak için onlarca yere girip ellerim boş çıkmışken, şimdi 2 elim daha olsa onları da donatabilecek kapasitedeyim.

Trendiyiz de işte bu haftanın keşiflerinden biri. Yalnızca yurtdışından getirdikleri ürünleri satıyorlar. Üstelik Facebook sayfalarını beğenenlere de %10 indirim yapıyorlar.

Bir yüzük bakıp çıkacağım diye girdim. Sonra kolyeleri gördüm. Broşları ve küpeleri de bir inceleyeyim dedim ve olaylar gelişti…

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...