14 Haziran 2011 Salı

Stil Günlüğü: Alara Kap

Alara Kap-Öğrenci/Blogger, San Francisco


Bugün ne giyiyorsun?
Üzerimde Chez-Bo by Şebnem Çapa elbise ve de annemin bilezikleri var.

Bu kombini hazırlayıp evden çıkman ne kadar sürdü?
10 dakika!

Nereye gidiyorsun?
Benim abartılı giyinme konseptim pek yok. Bu elbise havuz başı için, mayo üzerine giymelik. Ama aynı zamanda gece kıyafeti olarak da giyebileceğim bir şey.

Stilini nasıl tanımlarsın?
Klasik tarzlarla oynamayı seviyorum. Yani klasik olmasına rağmen içine bazen erkeksi, bazen modern, bazen sert tarzlar katıyorum.

Nerelerden alışveriş yapmayı seviyorsun?
Online alışveriş gibisi yok! Amerika’dayken genelde online alışveriş yapıyorum ya da butiklere gitmeyi seviyorum.


En son ne aldın?
Vakko’dan Barbara Bui marka bir ayakkabı.

Herkesin bilmediği, kendi keşfin bir alışveriş yeri önerisi?
Solestruck. Bütün ayakkabı alışverişimi buradan yapıyorum desem yalan olmaz.

Ne dinliyorsun?
Şu aralar en çok Frank Ocean dinliyorum.

Ne okuyorsun?
Catch 22. Birkaç ay önce ölmeden önce okunması gereken kitaplar listesine denk geldim. Hemen oradaki kitapları okumaya başladım. Bu da aralarındaki en sarkastik kitap.

Blog ya da web adresi?
http://etrangeresinsights.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...