29 Kasım 2009 Pazar

Sigara Modası


Şimdi ben size “Sigara o kadar da kötü bir şey değildir.” diyeceğim siz bana büyük ihtimal ya küfür edecek ya da “Tamam, bir halt yiyorsun da, bari savunma.” diyeceksiniz. Ee, haklısınız.

Ama yine de dumansız hava sahası kampanyaları, sararan tırnaklar, kararan dişler, kötü kokan bir nefes, kırışan bir cilt, paketlerin üzerindeki mesaj kaygılı yazılar, kısırlık hatta kanser bile bu düşüncemi değiştiremeyecek: Sigara o kadar da kötü bir şey değildir.

En dertli rakı sofralarına en yakın dostunuzdan önce o yetişmedi mi? Aydınlanan günlerin sabahında anneden önce ilk günaydını o demedi mi? Terk eden sevgililerin kahrını o çekmedi mi? Dolapta yiyecek bir şey yokken ve bir nedenden ötürü sipariş veremezken karnınızı o doyurmadı mı? İçki masasının en kadim dostu, tatlı muhabbetlerin en lezzetli baharatı, dertlerin dermanı, yeni tanışmaların, yeni muhabbetlerin aracı o olmadı mı? Can sıkıntısında o oyalamadı mı? Sınav stresinde sırtınızı ilk o sıvazlamadı mı? En büyük başarılarınızda sizi ilk o kutlamadı mı?

Siz çağırdınız da o hiç gelmemezlik etti mi? Bir kez olsun hayır dedi mi?

Yok hayır, hala ikna olmadınız mı? O zaman alın bir de buradan yakın:

Sigara içen güzel insanlar:


Kate Moss

Mick Jagger

Heath Ledger

Brad Pitt

Brigitte Bardot

Johnny Depp

Edie Sedgwick

Benicio Del Toro

Modada bir aksesuar olarak sigara:


Şimdi tekrar belirtiyorum: Sigara o kadar da kötü bir şey değildir. Hayır, bu yazıyı yazarken kaç adet sigara içtiğimi söylemeyeceğim. Ama burada bitirip bir sigara yakmaya gideceğim.
Fotolar: Le Smoking

1 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

hah cidden o kadar güzel yazmışsın ki yak bi cigara diyesim geldi şeker, şerefine haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...