10 Mart 2010 Çarşamba

Bu Havayla Saadet Olmaz


- Hava çok soğuk, bir şey yapasım yok.
- Bir şeyler yapasım var da, bu havada olmaz.
- Beni bu havalar mahvetti.
- Hava dengesiz, ben ondan dengesiz. Depresyondayım.
- Bu hava beni hasta ediyor, hissediyorum.
- Bu havada ne giyilir ki?

Kiminle konuşsak havadan şikayetçi, evde pinekliyor. Ne havaymış kardeşim? Havan batsın.

Ben ve Fransız ekolünden arkadaşlarım bugün Der Di Das’ a gidiyoruz. Le la les’den sonra der die das’a bulaşmaya değil ama bu havalarda sağlıklı beslenip, bünyeye bolca C vitamini sokmak için bir miktar Kiwi tüketmeye…

Romatizmanız yok (henüz) biliyorum, şeker de değilsiniz. Yağmurmuş, soğukmuş, 2 kadehten sonra vız gelir, göreceksiniz.

Adres: Süleyman Seba Cad. No:34 Sıraevler/ Akaretler, İstanbul Tel: 0212 227 97 00

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...