16 Mart 2010 Salı

Yeni Başlayanlar İçin XOXO The Mag



XOXO The Mag ile daha tanışmamış olanlar var. Adını henüz duymamış olanlar, duymuş ama dergiyi bulamamış olanlar var. Çok geciktirmeden tanıştıralım, yanağa bir öpücük konduralım.

Geçtiğimiz hafta W Otel’de gerçekleşen partisine çağırdı bizi. Adını çok uzun zamandır duyuyorduk ama ancak orada tanışabildik. Önce şöyle bir göz gezdirdik sadece, resimlere baktık. Malum loş ışık, alkol, müzik ve güzel insanlar… Dergiyi yarına sakladık, eğlencemize baktık. (Parti fotoğraflarını görmek istiyorsanız buraya bir tık.)

XOXO The Mag gösterişsiz bir dergi… Kötü anlamda değil, gösterişi sevmiyor. Ben buradayım diye bağırmıyor, kendini sevdirmeye çalışmıyor, duruşu var, tarzı belli. Sen bu tarzı sever misin bilemem, ya da o tarz seni sever mi, hiçbir fikrim yok. Ama kapağında ne görüyorsan içini açınca da onu bulacaksın. Kapağına kanıp da aldığın, içi fos çıkan dergilerden değil. Seni kandırmıyor, gözünü boyamaya çalışmıyor. Ne ne kadar komplike o kadar başarılı mantığıyla çok ağdalı bir dil kullanıyor, ne de laubali bir dille sana sırnaşmaya çalışıyor. Seviyeli.

Genel Yayın Yönetmeni Olga Toraman’ı ise partide görme fırsatım oldu. Çok stil sahibi bir kadın. Kendisi de tıpkı dergisi gibi buradayım diye bağırmıyor, ama o kalabalığın içinde de silinip gitmiyor.

Derginin içinde özellikle bloglara da ince ince değinen “Yırtmacına Hayran” yazısını sevdim. Yazarı yazmıyor ama dergiyi bulursanız bir okuyun. Ayrıca dergide birçok yazıda Twitter kaynaklı bilgiler var. Twitter’ın artık hayatımızda ne kadar etkili olduğunu bir kez daha anladım. Naçizane fikrim ise moda çekimlerinin daha güzel olabileceği yönünde ki ilerki sayılarda daha iyi olacağını tahmin ediyorum.

XOXO The Mag ücretsiz bir dergi. Henüz bizim karşımıza çıkmasa da çeşitli barlarda, cafelerde ve spor salonlarında olduğu söyleniyor. Görürseniz kapıverin bir tane…

Kendimce dergiden çektiğim birkaç fotoğrafı da az çok bir fikriniz olsun diye buraya koyuyorum ve Fischerspooner röportajını okumaya çekiliyorum.
*Daha yakın markaja almak için; http://xoxothemag.com ve http://twitter.com/XOXOthemag


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...