28 Mart 2010 Pazar

Pazar Günü Halleri

Bugün pazar günü. Hayatımız üzerinde düşündüğümüz gün. Yarın pazartesi ya, kiminiz rejime başlayacak, kiminiz alkolü bırakacak, kiminiz erkek arkadaşıyla o son konuşmayı artık yapacak, kiminiz patronundan zam isteme cesaretini sonunda bulacak. Pazar günü. Hayatımızla ilgili devrim niteliği taşıyan kararları uygulayamasak da aldığımız gün. Her şeyin daha yavaş aktığı, bu vesileyle durup da şöyle bir, hayat üzerine düşündüğümüz gün.

Benim de bu "düşünme günü"ne bir katkım olsun istedim. Her birimiz büyük, önemli insanlarız ya, gün gelecek çok büyük işler başaracak, kendimize yakışır bir şekilde önemli adımlar atacağız. O piyango bir şekilde bize de vuracak, beklediğimiz şey her neyse gelip kapıyı çalacak, o zaman her şey dört dörtlük olup peri masallarındaki gibi sonlanacak. Hepimizin hedefleri belli, turna tam gözünden vurulacak, ya tam olsun ya hiç olmasın mantığıyla çıta hep yüksekte tutulacak. Dedim ya hepimiz büyük adamlarız, büyük adamın idealleri de pek tabi büyük olacak...

Ama bir şey söyleyeyim mi? O ideallerin yarısı su yolunda kırılacak, diğer yarısı da umduğun gibi çıkmayacak, bunu fark ettiğinde de kim bilir, belki çok geç olacak.

 Büyük işler peşinde koşarken biz, neler kaçırıyoruz biliyor muyuz? Bu pazar günü de aşağıdaki videoyu izleyip bunun üzerine bir düşünür müyüz?

İyi pazarlar...


Özel insanların hissedebilme yeteneği [HQ] | Facebook Video

1 yorum:

tummybubby dedi ki...

amaninn, videonun sonuna gelene kadar sevgilimi özlediğim için, 15 ay boyunca gece uyanıp onu öpemeyeceğim, onunla uyanamayacağım diye ağladım. Sonunda adamın kör olmasına ağladım ve şükrettim. Sanırım amacı da buydu :) Çok güzel bir video.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...