25 Şubat 2010 Perşembe

'In An ABSOLUT World, Ordinary is No Place To Be'



İstanbul'a bir geldim pir geldim. Adımımı atar atmaz kendimi Absolut sponsorluğundaki Spike Jonze'un kısa filmi "I'm Here" için gerçekleşen partide buldum.

Mandalinalı, zencefilli votkalar patlamış mısır kokulu ortamda bolca tüketildi. Açıkçası ben filmi izleyemedim. Miyop birisine göre oldukça uzakta duruyordum ve ses sistemi o kadar yankı yapıyordu ki pek bir şey de duyamadım. Bu nedenle kendimi Absolut'un kollarına bıraktım. İroniktir ki votkaların gırla aktığı bir ortamda bir süre sonra "I'm Here" demek oldukça güç bir hal alıyor.

Mekan ise İstanbul Modern'in yanında bulunan Antrepo diye bir yerdi. Çevreyi kolaçan ederken burada güzel bir defile yapılabilir diye de düşünmeden edemedik.

"A Love Story In An Absolut World" sloganına sahip film uzaktan anladığım kadarıyla iki robotun aşkını anlatıyor. Artık internete düşmesini bekleyecek, izlerken içtiğimiz votkaları yaad edeceğiz.

Ordan da ben ve sabahlar olmasıncı ekibim kendimizi Kiki'de bulduk. Bir miktar mutlu, bir miktar sarhoş, bir miktar "Absolut World" içinde....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...