5 Şubat 2010 Cuma

Istanbul Fashion Week Part 4: Hakan Yıldırım

O kadar çok fotoğraf çektim ki hepsini yükleyip de buraya nasıl koyacağım; nasıl yetiştireceğim, inan hiç bilmiyorum.



Dün kapanış Hakan Yıldırım'a aitti. Hakan Yıldırım'a kadar olan bütün defileleri tek tek izleyip her birinin fotoğrafını çektim. Onlara da yer vereceğim ama Hakan Yiıdırım'a sıra gelinceye kadar bekleyemedim ve ilk önce onun fotoğraflarını koymaya karar verdim.

Hakan Yıldırım'ın koleksiyonu daha önce de bahsettiğim gibi sadece siyah renkten oluşuyordu. Müziğin de ağır olması nedeniyle birçok insan defileyi ic karartıcı buldu. Ben ise çok ama çok beğendim. Uzun elbiselerin, asimetrik şekillerin ve cut-outların bolca kullanıldığı defilede modellerin saçları da oldukça dikkat çekiyordu.

Defilenin ardından defilenin gerçekleştiği alan yapılan ilk içki servisiyle beraber Hakan Yıldırım'ın after-party'si haline geldi.


Hakan Yıldırım da fazla söze ihtiyaç duymayanlardan; biz susalım resimler konuşsun.
Lizard'ın Notu: Bugün her ne kadar aklım orada kalmış olsa da gidemiyorum ne yazık ki. Gidenler gitmeyenlere anlatsın.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...