2 Şubat 2010 Salı

Modanın İstanbul Hali

Moda Haftası “ isim tamlamasının önüne yıllardır Londra’yı, New York’u, Paris’i, Milano’yu getirmekten sıkılmadık mı? Modayı uzaklarda aramaktan artık yorulmadık mı?

Artık İstanbul’da öksüz değil efendim, onun da bir moda haftası var.

İlki geçtiğimiz yıl düzenlenen İstanbul Fashion week’in ikinci ayağı 3-6 Şubat tarihleri arasında Santralİstanbul’da gerçekleşecek. Hem adlarını çok iyi bildiğimiz Hatice Gökçe, Özlem Süer, Tuba-Ezra Çetin gibi ünlü tasarımcılar, hem de Zeynep Erdoğan, Zeynep Tosun, Simay Bülbül, Günseli Türkay gibi gelecek vadeden genç tasarımcılar kış 2010/2011 koleksiyonlarını tanıtmak üzere bir araya gelecek.

Ben de evente davet edilen bloggerlardan biriyim. Defilelere katılacak, olayı sıcağı sıcağına önce Pukka Living’ten, ardından da daha sakin ve sindirmiş bir şekilde buradan aktaracağım. Ben daha önce de belirttiğim gibi moda da buna dahil olmak üzere hiçbir konuda expert değilim. Ama deneyselciyim. Olay mahaline gidecek, deneyecek, denediklerimi ve tattıklarımı dile getireceğim. Bazı işlerim nedeniyle hepsine katılamasam da ben kendi İstanbul Fashion Week’ime 4 Şubat itibariyle start vereceğim.

Hadi bana iyi seyirler…

Lizard’ın Notu: Katılacak tasarımcılar ve defile programını daha detaylı bir şekilde buradan öğrenebilirsiniz.

4 yorum:

Pasaklı Kontes dedi ki...

zeynep tosun genc tasarımcıların arasında yer alacak bılıyorum fakat 1. kısım mı 2. kısım mı? yani persembe gunu mu yoksa cumartesi gunu mu?

The Lizard Queen dedi ki...

zeynep tosun bugun olacak olan karma defilesinde yer alacak.

sekerkizinkendisi dedi ki...

zeynep tosun'un tasarımlarına hastayım ya:) bilstore'da bi koleksiyonunu görmüştüm de, baya güzeldi.. o zaman alamamıştım, şimdi bi sürü puan birikti, gidip hemen almalıyım bi tane:))

The Lizard Queen dedi ki...

az önce izledim defilesini, fotoğraflar akşama gelecek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...