5 Şubat 2010 Cuma

İstanbul Fashion Week Part 2: Zeynep Tosun

Fashion Week’ten eve ancak bu saatte dönebildim. Hakan Yıldırım’ın after-party’si, ardından kendimizce 11:11'de yaptığımız after-party’nin after-party’si derken sabahı bulduk. Gözümden uyku akmasına rağmen herkesin merakla beklediği Zeynep Tosun fotoğraflarını yüklemeden duramadım. Bugünün bana göre en çarpıcı isimleri Özgür Masur, Zeynep Tosun ve Hakan Yıldırım’dı.



Özellikle genç tasarımcılardan oluşan karma defilede -geç ve dona kalmış olmamın da etkisiyle- çektiğim fotoğraflar baya kötü. Aslına bakarsanız ben kötü bir fotoğrafçıyım, baştan belirteyim, neyse ki Zeynep Tosun var da fotoğrafların kalitesini az biraz yükseltiyor.

Şu ana kadar izlediğim en renkli ve cıvıl cıvıl koleksiyon Zeynep Tosun’a ait. Onun dışındaki tasarımcılar o kadar siyah ağırlıklı koleksiyonlar hazırlamışlar ki… Hakan Yıldırım’ın koleksiyonu sırf siyah renkten oluşuyor mesela. Onlara da yarın değineceğiz.

Sizi Zeynep Tosun ile baş başa bırakıp rüyamda kendimi Özgür Masur kıyafetleri içinde bulmaya gidiyorum efendim…


3 yorum:

Lady DeCupcake dedi ki...

Defileyi izleyemedim ama fuar alanında da en begendim stand Zeynep Tosun'undu. Gerçekten tasarımlar çok renkli ve orjinal. Hepsini çok beğendim.

The Lizard Queen dedi ki...

Evet Zeynep Tosun'un kıyafetleri cidden baya renkli. Şimdiye kadar izlediğim defileler arasında bir de Zeynep Erdoğan uçuk pembe gibi renkler kullanmıştı(ama yine de siyah ağırlıkta) Onun dışındaki koleksiyonlar hep mat. Zeynep Erdoğan fotoları da yakında gelecek.

efil dedi ki...

zeynep tosun'un hastasıyım:) ifw'de izleyemedim ne yazık ki ama bilstore'da görüp bayılmıştım koleksiyonuna.. bence gerçekten gelecekte çok daha başarılı olacak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...