13 Şubat 2010 Cumartesi

Istanbul Fashion Week Part 18: Müge Ersin

Sabahın bu saatinde gözlerim yarı kapanık bir şekilde zorla kendimi bilgisayar başında tutmaya çalışıyorum. Başladığım işi bitirmek niyetindeyim, yoksa içimden geldiği falan yok. Yanımda evde bulduğum poşetlerce Çikilop adlı saçma bir abur cuburu tüketmek suretiyle kendime işkence ediyorum. Modadan bahsedesim yok, zaten artık Alexander McQueen de yok, modanın su sıralar benim için tadı da tuzu da ne yazık ki yok.

Müge Ersin, İstanbul Fashion Week serimin sondan ikinci yazısıdır. Lacivertin ve siyahın (biliyorum çok şaşırdınız) ağırlıklı olarak kullanıldığı koleksiyonda bolca sırt dekoltelerine, drapelere, volanlara ve dantellere yer verilmiş. Müge Ersin gündüzden geceye taşınabilen, sade bir kıyafeti ufak değişikliklerle bir gece kıyafetine dönüştürebileceğiniz tasarımlar hazırlıyor. Aşağıdaki resimleri de inceleyecek olursanız birçok kıyafetin düz tabanlarla gayet gündüz orda burda giyilebileceğini ama topuklularınızın ve makyajınızın da yardımıyla aynı kıyafetle gecelere de akılabileceğini fark edeceksiniz. Mavi elbise başta olmak üzere birkaç parçasını beğendim. Ama '' Öldüm, bittim.'' dersem yalandan ölür müyüm?

Siz fotoğraflarla ben de Çikilop'larımla baş başa kalayım...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...