13 Şubat 2010 Cumartesi

Istanbul Fashion Week Part 19: Hakan Yıldırım For Koton

Hakan Yıldırım'ın Koton için hazırladığı koleksiyon İstanbul Fashion Week'in kapanış defilesiydi. Ben de bu yazıyla birlikte artık bu serimin sonuna geliyorum ve ne de iyi ediyorum.

Hakan Yıldırım siyahı kayırmış, kendine saklamış, onun dışındaki tüm renkleri ise Koton'a bağışlamıştı sanki. Koleksiyonunda renkli opak çoraplar, pötikare desenli pantolon, ceket ve elbiseler, asimetrik kesimler, yün taytlar ilk göze çarpan detaylardı. Ben normalde Koton'u pek sevmem, takipçisi de pek değilim. Ama bu koleksiyondaki bazı parçaları beğendiğimi itiraf etmeden de geçemeyeceğim. Ayrıca böyle marka-tasarımcı çalışmalarını çok seviyor ve markaya yeni bir soluk kazandırdığını düşünüyorum.

Hakan Yıldırım'ın kapanış defilesiden sonra hemen ardından bir de kapanış partisi oldu. Son olduğundan mıdır nedir en çok bunda eğlendik biz.

Event genel anlamda güzeldi. Ama hedefleri her ne kadar büyük tutmak gerektiğinin arkasında dursam da dünya moda haftalarının arasında yer alabilmemiz için daha önce de belirttiğim gibi "popovari" zihniyetin önüne geçmemiz gerektiği kanaatindeyim.

Böylece bu seriyi sonlandırıyor ve "Oh beh!"diyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...