7 Kasım 2009 Cumartesi

Heidi Klum's Halloween Annual Party

Evet, biliyorum Halloween geçeli ve ben bir şeyler yazmayalı baya oldu. Ama bir süreliğine Viyana'daydım, teknolojinin getirdiği tüm nimetlerden mahrum kaldım ve evet, buna üzüldüğümü söyleyemeyeceğim. :)

Bu Halloween'de ne yaptınız? Yine aynı bayat beyaz yüzler, Superman t-shirtleri (evet,çoğu zaman kostümü bile olmuyor) ya da hippi kıyafeti mi giyindiniz yoksa? Sıkıcı, çok sıkıcı...

Heidi Klum'dan feyzalmanız lazım, orası kesin.



Bu sene 10.su düzenlenen Heidi Klum's Halloween Annual Party'ye eşi Seal ile katılan Heidi Klum, Halloween'in kesinlikle sonuna kadar hakkını verenlerden. Kızlarının çok sevdiği Hayao Miyazaki'nin Howl's Moving Castle adlı anime filmden ilham alan çift karga olmuşlar! Hem de ne olmak! Ben görünce baya etkilendim, esinlendikleri film ise The Crow olsaydı, daha da çok etkilenebilirdim.


Olay sadece kostümden ibaret sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz beyler. Çünkü çiftimiz bu garip kostümüyle parti mahaline kapılarına kanat görünümü verilen 1947 model simsiyah bir Cadillac ile gelmişler!

Heidi'nin bu Halloween sevdasının ne kadar güçlü olduğunu anlamak için geçmiş kostümlerine bakmakta da fayda var.
Kendisi 2008'de karşımıza 8 kollu Hindu Tanrıçası Kali olarak çıkıyor.





2007'de partisine bir kedi olarak teşrif ediyor. Boynundaki tasmasının ucundaki kalbin içinde "If found, please return to Seal." yazıyor, dikkatinizi çekerim.




2006'da giymiş olduğu kostüm ise kanımca en ilginci, kendisi Havva'nın elması, Seal ise Havva olmuş. O dönemdeki 8 aylık hamileliğini de böylece bir güzel gizlemiş.




2005'te o da vampir furyasına uymuş olsa da bugüne kadar gördüğümüz vampirler arasında en ilginçlerinden biri olduğu kesin. Bu vampirin kalbi dışardan atıyor.




2004 yılında ise o bir Kırmızı Cadı. Kıyafetinin arkasında ise kocaman bir iskelet taşıyor.




2003'te kendisini başka bir gezegenden gelmiş bir uzaylı olarak görüyoruz. Partisine ise UFO ile gelmiş!




2002'deki kostümü giydiği kostümler arasında en şirini ve en korkunç olmayanı. Çünkü Betty Boop olmuş.




2001 yılında Lady Godiva oluyor kendisi. Bilmeyenler için belirtelim; Lady Godiva 11.yy'da yaşamış bir halk kahramanıdır ve bir dük olan kocasını vergileri düşürmeye ikna etmek için bütün şehri atın üzerinde çırılçıplak dolaşmıştır. Tabi Heidi de bu yüzdendir ki partiye bir atın üzerinde geliyor. Ama üzgünüm, ne yazık ki çırılçıplak değil.



2000 yılında ise baştan aşağı siyaha bürünerek bir gotiğe dönüşmüş.



Ee, bir sonraki Halloween'a daha 1 sene var efendim, oturup çalışınız!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...