30 Eylül 2012 Pazar

Lizard Queen Pinterest'te!


Pinterest’i artık duymayan kalmadı ama ben yine de kısaca bahsedeyim. Pinterest, tamamen görseller üzerine kurulu, internette dolaşırken orada burada gördüğünüz görselleri çeşitli kategoriler altında toplayabileceğiniz, bana kalırsa son zamanların en başarılı ve keyifli “boş zamanları geçirme” icatlarından biri. Şahsen ben artık beğendiğim görselleri bilgisarımda dosyaların içinde toplamak yerine Pinterest’te saklıyorum. Uzunca bir süredir günde en az 4 defa girdiğim ve insanların oluşturduğu kategorilerin içinde resmen kaybolup saatler harcadığım bu sevimli sitedeki hesabımı sizlerle paylaşmadığım ise kafama yeni dank ediyor. Gitmek istediğim yerleri, hastası olduğum aksesuarları, ağzımın sularını akıtan ayakkabıları, zaman zaman kendi çektiğim fotoğrafları ve daha bir dolu şeyi paylaştığım Pinterest hesabımı takip etmek isterseniz, sizi buraya alalım: http://pinterest.com/lizardqueenblog/

3 yorum:

Missinem dedi ki...

Gizeeem, Faceten sonra burda da bludum seni, izleyicin oldum seni de bekliyorum ama http://missinem.blogspot.com/ sevgiler...

Vanessa Mercado dedi ki...

Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
Kisses from VV!!

Unknown dedi ki...

Pinterest'ten aldım takibe senii. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...